20 juni

Sitter på jobbet och har det lite lugnt för tillfället ..
så tänkte att jag skulle skriva av mej lite ..

Bland annat om min underbar Mikaela och Timpa :)
Som har fått ut sin lilla bebis ..
å jag är såååå avundsjuk... Som tur är så har ju inte vi så där alldeles jäätte långtid kvar.. Men känns ändå som en evighet .. Vill ha HÖST nu nu nu nu ... jag lixom bryr mej inte om sommaren :)
hihi .. men jag är iaf dunder glad för att lilla Hailey har kommit till oss :) men det blev ju lite lustigt, för Mikaela trodde ju att det skulle va en pojke. . haha .. har gått hela "gravidationen" o sagt HAN :) men sen kommer det ut en sån söt liten tjej <3

tss..
 
iaf.. så jobbar jag hela sommaren och tjänar lite pengar till våran Bebis kommer :) våran bebis som redan i magen har gympa.. Kanske blir en fotbollsspelare trotts allt :)

vi har ju börjat skaffa lite saker till våran bebis. tex: barnvagn, säng, byrå, täcke, kudde och sängkläder :)
och även en hoppgunga (skit bra att ha, och jag köpte den skapligt billigt :) )




o snart är det Midsommar :D och jag har skickat efter två klänningar, o håller tummarna för att iaf en av dom passar och är heeelt perfa :D

a ja .. Tjingeling på er ..  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0