what's love got to do with it

haft en helt underbar helg till att börja med .
Och idag är det tydligen en "hälsa på lina o daniel dag " .. hihi .. fullt hus hela dagen :-)


Men jag har iaf några tankar .

Om det är så att man är osams med nån/några, o man har sagt upp ALL kontakt med den/dom
ska man va så MOGEN att man ska göra vad man kan för att bli sams med personerna ?
eller ska man leva ett liv utan dom ?

jag har ju några som jag absolut inte har något med att göra, men som daniel umgås med/jobbar med/är släkt med.

å jaa ibland kan jag va lite för aggresiv , men jag vill inte gå runt å låtsas som att allt är guld o gröna skogar 
 Jag vill lixom inte LÅTSAS att jag gillar någon som jag inte klarar av 

Det har varit mkt som hänt, många jag blivit osams med ..
är det mej det är fel på då ?
när jag inte vill vara Falsk o spela någon annan för att alla andra ska va nöjda .

jag har dom jag har, är det nåt som nån inte gillar hos mej så äre bara att dra "jag krusar ingen"

men samtidigt så känns det tråkit att det är osämja, ska jag göra allt för att bli sams då ?
det har ju faktiskt inte varit mitt fel det som hänt med dom personerna som jag tänker på just nu ..
men samtidigt kanske jag kunda ha aggerat annorlunda.
Men nu blev det som det blev..

å iaf en av personerna vet jag att dom inte tänker be mej om ursäkt, har ju redan försökt å just HON ville väl inte se vad som egentligen hände.. eller oxå fatta hon inte ..



a ja ..

nog om det


jag har gjort saker som jag verkligen verkligen ångrar ! jag har gjort saker som man inte ska göra. å jag skulle göra allt som bara gick för att få det ogjort men nu går ju inte det

man lär av sina misstag som det så fint heter !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0