18/1

Imorn får jag besök av mina fina :-)
Mikaela, Maria o Agnes ..

Skojj skojj skojj

Skönt att slippa vara ensam ett tag ..
haha

Idag har jag målat lite i garderoben, känner mej snart färdig faktiskt, bara lite små pill och sen golvet kvar att måla .

Nu ska jag titta på Unga mödrar :-)

å just ja ..
Har kommit på en sak som jag tycker är SÅ pinsamt
Folk som bloggar o skriver massa frågar men ingen svarar
ex;
Vad gör ni idag?
Vad ska ni göra imorn ?


asså typ såna frågor .. haha
å ingen jävel kommenterar ..

Det tycker jag är pinsamt 




Vad ska ni göra ikväll ??

hahah

Heppåre**


Kommentarer
Postat av: erica

hmm.. ikväll ska jag kolla film, dura?? ;)

2011-01-18 @ 19:13:55
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: Lina

Aha :-) nån bra film eller ? .. Jag ska fixa o dona lite ikväll .. hihi .. Typ städa lite .. får besök imorn serr ö :-)))))

2011-01-18 @ 19:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0