Ny vecka

iofs har halva veckan gått :-)
Men iaf , har varit i stan två gånger den här veckan .
Måndags med danne och handlat "bra ha grejer"
Schampo, balsam
Diskmedel, disktrasor,diskhandskar, spraymedel
Sköljmedel,
solcellslampor, hylla till sovrummet,
Tandborstar, tops
aa men sånt bra ha :-)

Igår fick jag ett sms och ett telesamtal på morgonen från micha som fråga om jag skulle med till stan
Ja visst, klart jag följer med lixom  :)
så igår handla jag;
Tre par leggings (döö snygga)
parfymer,  en till mej och en till Danni ♥
en eyeliner penna .
Sen va det la inget mer tror jag ...
Hahha .. men nu ska pengarna  (dom få som finns kvar)
S P A R A S ..

a ja idag ska jag vika tvätt och tvätta. damma och dammsuga
torka golv och kanske putsa några fönster om jag hinner..

Just ja så ska jag baka några kakor om jag har alla ingredienser
Mamma kommer ju på besök så då måste ju hon få lite gott fika ...
haha

Heppåre**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0