ANONYM ?!

Det kan inte va lätt att va onormal ...
Eller joo just det .. Det är ju jag som är onormal ... höhö ..

Det är såååå jävla skönt att va mej själv .. Det lixom går inte förklara vilken härlig känsla det är att säga vad jag tycker och tänker .. Inte va KOMPIS med såna som jag inte tycker om..
Det skulle aldrig falla mej in att gå runt och låtsas va kompis med nån BARA FÖR ATT ..

Hur gör NI för att va såna ?!




Jag är så jävla lycklig ... Min samboende är det bästa som finns , Han har aldrig slått mej (jag har aldrig slått honom) han säger inte HORA, SLAMPA osv åt mej när vi "bråkar" ... Han älskar mej för den jag är ..

Kan DU säga samma sak? ? ?

Kommentarer
Postat av: Maria

blir ju nyfiken vem du och mikaela skriver om i era bloggar....hehe...ni är så hemlighetsfulla ju!! :)

2010-09-11 @ 15:21:34
Postat av: erica

jag håller med maria , jag är nyfiken !!! :D

2010-09-11 @ 17:22:37
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0