13/9

Undrar vad som händer härnäst ?
hahah ..

I helgen va jag gräsänka ... PISSTRÅKIT att va utan min samboende..
Men jag redde mej allt ..

i Fredags blev det fredagsmys hos mamma, med tacos, idol och kortspel :-D
Helt klart en härlig kväll .. .

Lördags va åkte jag till Mikaela och Timothy, satt och snakka lite , sen kom vi på att vi ville spela.. ehm.. va hette det.. Just det Alias va ? ... dööö Kul spel ...
Timothy och Micha va i ett lag, och jag fick stå ut med jeffrey ... hahha .. Guuud så dålig han va på att förklara saker för mej .. och att han inte fatta vad jag mena när jag förklara ... haha .. nääevars han va allt lite duktig. ..

Men när vi halvvägs i spelet så kom vi på att vi skulle köra killarna mot tjejerna ..

Vilka vann  undrar ni då ??.. haha
WHO DO YOU THINK WON  :-D
Tjejerna så klart .. Visst vi fick lite hjälp av johan .. men ändå .. hade säkert vunnit iaf :-D
åkte hem därifrån runt halv elva eller nåt sånt ..

I söndags städade jag å fixa lite så det skulle va fint tills danni kom hem  :-)



a ja .. Idag äre zumba igen, missade ju förra måndagen för att jag va barnvakt. . Men frågan är hur jag ska göra ikväll .. Är förkyld till råga på allt .. Men får se hur jag känner mej sen ...
Det är ju ganska tuff träning ändå, iaf för en som aldrig tränat i hela sitt liv typ.. Kan ju va ganska dumt att göra det då när jag är just förkyld .. Men vi får se. .. kanske blir ett mirakulöst tillfrisknande .. hiih höhöh ..

Nu ska jag ta en ciggiluring och ringa en vän , se om hon svarar iaf :-D


heppåre ..**,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0