10-10-22

jag försökte vara trevlig ...

så som man är mot människor som finns i ens omgivning ..

men det gick tydligen inte fram

det är inte för att jag försöker bli bff's utan för att jag är sån .

Det finns mycket saker jag gjort som jag inte är så stolt över .
Men det är väl misstagen man lär sej av ?

Om man inte kan få en andra chans, så vill jag inte ha några chanser överhuvettaget

Nu har jag gjort mitt .. å för min del så finns du inte längre ..
Jag tänker inte va trevlig mot nån som inte uppskattar det
Jag tänker inte hälsa på nån som inte vill bli hälsad på
jag tänker inte bry mej om nåt

å jag tänker framförallt inte ödsla energi på nån som är en sån tjurskalle som du är ...

***

Giiinattt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0