Fredag

Har blivit lämnad, nyss va det fullt hus, men nu äre bara jag o hundarna ..
Men snart kommer erica :-)


Iaf.
Jag tycker det är tråkit att det har blivit som det har blivit .

Förr va det fest hela tiden, man hade ett gäng som jämt umgicks ...
Men nu lever vi egna liv antar jag ,
Man har sina egna små familjer att ta hand om ..

Tycker det är lite lustigt ..

Från början va allt jättebra , men sen skedde vissa grejer, folk skaffa pojk-flickvänner och sen blev man splittrad
Är det inte lite lustigt så säg ?

att man kan bli så förändrad bara för att man är i ett förhållande ?

Fast iofs så "växer man väl upp "


Sen kanske det finns vissa som man inte går riktigt ihop med, å då är det ju som det är ...
å då glider man ju bara mer och mer ifrån varann

Jag har väldigt svårt för att umgås med folk som jag inte riktigt "klarar av" som jag så fint brukar kalla det
Så därför väljer jag att inte göra det

Jag förstår mej inte på folk som (i mina ögon är falska) å umgås med folk som dom egentligen inte gillar .
Kanske pratar skit om dom ..
Eller sånt

Men ändå så ska dom umgås med folket.. alltså jag förstår verkligen inte sånt ..
Men sen är det ju upp till var och en hur dom vill göra ...





Men för all del så har jag mina TVÅ.. eller TRE vänner som jag håller hårt i och aldrig aldrig aldrig släpper taget om

och dom är självklart

Mikaela ♥
Erica ♥
och sen Danni ♥

hihi

Och förstås Maria, Vi har ju börjat umgås lite mer nu .
å det tycker jag om :-)


 Nu ska jag gå o ta mej en bit schweizernöt :-)











Kommentarer
Postat av: Mikaela

<3<3

2010-11-20 @ 09:40:47
Postat av: Em

Tiderna förändra Lina den fina, tror att det är såhär verkligheten ser ut även fast det är tråkigt.. Men vill man något väldigt gärna så håller man fast vid det eller DEN.. Håller med dig om skitsnacks-biten. Sånt där har man växt ifrån, antingen eller liksom... puss påre

2010-11-20 @ 11:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0