Störst av allt är ...

ENSAMHETEN .....

Just nu är jag så ensam som man bara kan vara ...


lite synd om mej.... nästan . . .höhöhö .. .




Igår va Karins begravning . .
Den va så fin så det va helt otroligt ...

Jag tycker begravningar är så vackra på nåt sätt ..
Man lixom hyllar ju personen som har lämnat oss ..
Jag har ju bara varit på 2 begravningar innan, å dom har varit i Kyrkan med en prälle ..
Men Karins va i lilla aska .. i nåt kapell.. Ljusets kapell (?)
Men det va fint ..Den sista låten som spelades Men det va fint ..Den sista låten som spelades va 7mila kliv med martin stenmark ...
å då va det så man ville ställa sej upp å
 DANSA ..
jag tror att alla kunde se karin framför sej när hon hörde låten å hon vevade med armarna till höger å vänster ...
 :-D

efter begravningsakten eller vad det heter så va det lite fika ..
Det va himla trevligt faktiskt ..
Pappa Thomas gav oss en fin dikt som Karin tyckte om

Älskade Karin Lindblad ♥




Idag åkte jag ner till Kisa å plockade upp mikaela, så drog vi några repor, å sen hem till Amy o anders
å käkade ..

Sen avslutades Kisa besöket med en fika hos Emelie ..
å det va verkligen jättetrevligt .. :-D

Nu är jag hemma, ENSAM ...
det va ju det som det här inlägget skulle handla om egentligen..
men ibland blir man överraskad av sej själv ..
SURPRISE
på mej asså . . . .

Daniel åkte alltså iväg te sina kompisar i "masriket" som dom så löjligt kallar det ..
han ska va där till sönda..
Så nu blire jag å hundarna :-D
härligt på ett sätt .
Men kommer bli jädra tråkit i natt ..
Sova själv
buhu så tråkit :-/




Heppåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0