17 maj

Idag är det Norges Nationaldag .
å jag tycker det är synd att inte sveriges födelsedag är lika firat som Norges, men men...
Grattis Norge ... :-D

Helgen va helt underbar
i Fredags bjöd jag in mej själv till Emelie och Johan :-D
haha .. Tycker det är himla kul att umgås med dom..
Jag gillar folk som gör mej glad .....
Så va ju mikaela där oxå ... å hon gör mej ALLTID glad :-) men det gör ju faktiskt Timothy oxå . ..
haha .. så hade alltså en fredag med toppen bra människor..

Lördagen va en hel mysig dag, daniel byggde på hundhuset (Jädra bra karl jag har)
å jag va inne å fixade ....
Sen drog vi ner till tidersrum en sväng och fikade ....

Söndag va en ut och åka dag , först vimmerby en jätte snabbis, sen david på en fika å sist Gamleby. .. .
haha ..

Men så hare varit asså . .

Idag ska jag ringa lite samtal och så .. och hoppas att mina problem löser sej *fingers crossed *

å nu känns det nästan som att det klarnar upp lite på himlen... HÄRLIGT :-D












HEPPÅRE :-)



Kommentarer
Postat av: erica

jag har inte förändrats , vi lever bara två helt olika liv just nu "/ <3

2010-05-17 @ 15:01:18
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: em

vaddå det där med therese?? vem tjatar om det nu???

2010-05-17 @ 19:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0