omg!!

igår åkte jag å hämta upp erica i kisa med DANNIS´bil sen for vi i godantro till lkpg för att besöka emelie som hade ljusparty... Vi parkerade bilen å gick in å umgicks hos emmis ,..
Sen gick vi in till Micha en sväng efter så Erica fick se hennes place oxå ...

Så skulle jag å Erica dra hem ...
å Daniels bil är liiite lustig så batteriet laddar inte som det ska för det är någe fel ...
Så vi känner att det luktar bränt vikket det gör när det slirar på den dära remmet som är lustig..
å batteriet laddar inte fullt som det ska ... a ja ..
SEN börjar det lysa två lampor så jag ringer danni å frågar om han vet vad det är frågan om .. Den ena lampan som lös va batteri lampan så det va ju inte så oväntat eller så.. aha .. MEN DEN ANDRA LAMPAN DÅ ?!

Vi bestämmer att vi ska svänga av i rondellen mot Mcd och snoddas där .. aha. .. å vad händer?!
joo parkeringsbromslampan börjar lysa .. Som tur va hade jag inte så hög fart.. BROMSEN FUNKAR INTE,....

så jag sänger lite försiktigt till Erica "Jag kan inte bromsa".. Nu börjar jag bli gaaanska nervös så jag börjar tjuta lite mitt i allt .. hihi ..

Så vi åker lite försiktigt mot ett parkeringsställe vid Snoddas å jag fattar DÅ att jag kanske kan bromsa med handbromsen .. å det gick som tur va ....

När jag har fått stopp på bilen så skaka jag nåt fruktansvärt i benen.. asså inte bara så liite som man kan göra ibland utan MASSA... benet lixom hoppas upp å ner ...

Jag ringer till daniel igen å säger vad den andra lampan är .. å då äre att det är Vatten i bränslefiltret . ..eller .. jag kommer inte ihåg riktigt .. å sen en lampa va för att DRIVREMMEN är av ...
Så jag å erica drar in te Mcd å får senare besök av Micha å emelie när vi satt å vänta på att daniel å glenn skulle komma å hämta oss ...

Så nu står bilen vid snoddas, men daniel har fått tag i några remmar så han ska la åka upp å fixa det sen ....


pjuuuh ..

Det va vårann tisdag kväll . .. .


Men ljuspartyt va trevligt i varje fall .. å jag ska ha ett ljusparty i maj tror jag det va .. hihi ...

Kan bli trevligt, hoppas att en jääädra massa folk kan komma bara så det säljs mkt mkt mkt :D


Nu ska jag klippa klorna på IZ iaf ...




Heppåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0