24/6

Idag har jag visst en deppig dag..
Jag saknar min Mormor nåt fruktansvärt idag ..
När hon försvann ifrån oss så känns det som hon splittrade en familj.
Var det bara DU som kunde hålla oss samman ?!
Varför försvann du i såna fall ...?

Jag önskar att du kunde komma tillbaka och hjälpa oss till att bli en familj igen ..

Jag älskar dej mormor, jag visste inte att man kunde sakna någon så mkt .,
DU gav oss ALLT som en mormor skulle göra

Jag har bara vackra minnen från dej .
Jag minns en vacker kvinna ...

En kompises pappa minns dej oxå ..

Han har sagt att du va så vacker ..
han gjorde att jag grät ...

haha ..
Jag grät när han minndes dig ..
Han höll mej i handen och minndes .. Det va ett vackert ögonblick...

DU LÄMNADE ETT STORT TOMRUM MORMOR ...


JAG ÄLSKAR DEJ MORMOR
idag ska jag lämna blommor vid din grav, jag ska plocka dom finaste blommorna som finns
(jag minns när vi gick på promenader och du "förhörde" oss på alla blommorna vi såg vid vägkanten)








DU flyger med egna vingar Mormor....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0