Korten på bordet !

Jag ska berätta en sak för ALLA mina läsare :-D

Jag har en sak att erkänna .. haha

Jag har nämligen klämt ur mej en gång .. eller ganska många gånger , kanske inte till många, men en del iaf
det jag har fått för mej om är att jag HATAR julkort med bilder på mina nära och käras Barn ..

Men jag ångrar detta djupt :-D

Nu har vi fått två julkort med bilder på barn i våran närhet, och varje gång jag har öppnat kuverten och sett dessa dyrgripar så har jag kommit på mej själv med ett stort leende på läpparna ...
Så alltså tar jag tillbaka detta jag sagt om att jag ogillar såna julhälsningar ...

Nu ääälskar jag dom .. Fast jag vill ju gärna inte ha bilder på bebisar som jag knappt vet vilka dom är lixom :-) hahah
 men Det här är iaf dom julkorten på barn som vi fått iår :-)





Kusin Junie i pepparkaksdräkt ♥




Lilla Agnes i Tomtedräkt ♥

Vet att bilderna ser förjävliga ut , men tog dom med kameran i datorn o det blev inge vidare ..


Men så ser julkortena ut som vi fått (änsålänge) med babys :-)
å dom gillar jag skarpt ..


a ja ,  idag har vi varit i vimmerby en sväng o handlat några julklappar, till Pappa och Daniels farmor Majsan
för imorn ska ju hon ha lillejul :-))
Hur mysigt är inte det lixom .. hahah

Nu ska jag se om det tog sej i pannan o så kolla på ELF
Trevlig helg på er allihopa :-)

Heppåre **


Kommentarer
Postat av: maria

Haha vad gullig du är o vilken tur att du nu har ändrat din uppfattning. :)

2010-12-17 @ 20:00:13
Postat av: erica

helloooo heeeey.. EN UPPDATERING SNART KANSKE, ELLE.... KANSKE?????!! ;)

2010-12-29 @ 11:06:34
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0