12/8

Skulle just nu vilja försvinna ett tag ,
Till ett bra ställe där det bara finns rosa moln och sockervadd ..

I'm emotional drained ...

Förstår inte hur två människor, som egentligen ska tycka om varann, kan göra varandra så illa ..

Jag skulle vilja att det inte skulle vara så, Men så fort jag ser dej eller pratar med dej så börjar jag gråta ..

Jag tycker inte om att gråta. Jag vill vara glad, jag vill va lycklig...

Det är dom små sakerna som får mej att bryta ihop.
Hur skulle det då bli om det hände nåt "stort"...


Jag hatar att känna så här.....


{Och jag skäms för att be och jag skäms för att gråta
Mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta
Och jag skäms för att säga att du är kvar i mig
Skratta åt det, för då kommer jag kanske över det
Hur kunde du falla när han sa, jag älskar dig, jag älskar dig så mycket att jag hatar mig




Och jag hatar att jag älskar dig
Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig}





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0