fest

Imorn äre valborg å då blire fest :-D
håller just nu på att fixa hemmet så att det BLÄNKER tills imorn då mina kompisar kommer :-))
hihi ...



Tankarna far runt i huvet , varför kan dom inte bara vara STILLA !! '
men jag antar att det är så det ska va ... att dom far runt menar jag ....



 vi har känt varann sen vi låg i våra mammors magar kan man i stort sätt säga ...
Men på sistone är det nånting som har hänt ...
 Jag fattar inget, tycker att det är skit tråkit ..Men inget jag kan göra nåt åt nu ...







 


Jag har alltid funnits där för dej! .. Men var fanns du när jag behövde dej  .. ... .



Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag finns här iallafall :)

2010-04-30 @ 13:26:04
Postat av: Lina

Dej tvivlar jag ALDRIG på :-)

2010-04-30 @ 14:03:07
Postat av: mikaela

hm, lite uppdatering kanske?

2010-05-05 @ 11:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0