Torsdag

Jag är väldigt förvirrad ... Nån som jag trodde va en kompis kanske har ett förhållande med mitt EX?!!!
jag är absolut inte säker... men har mina misstankar eller vad man ska säga ..

Vad ska man säga om det?!
jag skulle aldrig i min vildaste fantasi kunna göra så mot en "kompis" ALDRIG


a ja ... Sitter å glor på tv trodde att det skulle va en myskväll ikväll iåme att jag drar till stan imorn å stannar till söndag .. men verkar inte som de, jag sitter i mitt hörn å daniel ligger i andra !!! taack för den lixom . . .


imorn äre Ladies night med K och Micha .. ska bli kul som tusan.. träffa på MANGE på solariestället förut ...haha .. å jjag som inte har nån skam i kroppen säger -Ses imorn... haha .. han svara -ja det ska bli kul hej då .. haha.. eller vad han sa :D haha ... kul kul. . .



Kommentarer
Postat av: Maria

Men vad gör det egentligen? Det måste ju varit många år sen du hade ett förhållande med honom? Du har ju Daniel nu. Finns väl inget som säger att de inte skulle kunna blomstra kärlek mellan dessa personer?

Eller har jag fel? ;-)

2009-10-02 @ 08:39:29
Postat av: Lina

Jaa visst jag har daniel å jag älskar honom.. Men det handlar inte om det ... Man gör inte så .. Det är som om du å donny skulle göra slut å sen blir typ jag eller Mikaela tillsammans med donny då .. DET FUNKAR JU INTE ....Skulle du tycka att det kändes okej???...

2009-10-02 @ 12:25:43
Postat av: Maria

Om det gick några år i mellan å jag hade ett nytt förhållande skulle jag nog inte bry mig tror jag...har varit i den situationen när jag var 15...jag blev tillsammans med en kille som en kompis varit ihop med tidigare. men det var inga problem då iaf...alla är vi ju olika =)

2009-10-03 @ 14:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0