söndag!

Mys söndag på högnivå . .. .  hahah ..

Igår va jag å micha ute på turné ... hahah ... det va så jävla kul . .. Riktigt mysigt ... "väldigt" kallt å stå utanför pumpen i flera massa timmar... men vi drog ju en repa in till vimmerby å käka lite oxå ..hö hö hö hö

å vad såg vi mer ...
Jo just det  ... haha .. en flicka som va ute å tog sej några bloss .. haha .. allså fy farao.. Jag förstår inte hur hon lyckades .. Jag å micha försökte göra likadant sen, men jaag fick mega ont i halsen så för mej gick det inte så bra ... haha .. Men mikaela kom på hur hon gjorde ... guuusådant

oo just det .. När vi va på Ladies night så såg vi en tant som hade toapapper i byxan.. å vi kom fram till att vi aldrig sett det förutom typ på film .. . Men vad fick vi se igår då ??? haha




jo detta;


haha .. va tvungen å känna efter så inte vi oxå hade toapapper efter oss :-D

haha .. guuud så kul . .  Sen vare en RÅTTA som hade dött utanför .. men kroppen va inte kvar utan bara massa blooooood :-D


påvägen hem fick vi med oss lite folk .. så vi åkte inte ner förgäves .. Mikaela tjäna ju 70 kr eller va det va :-D haha

En gång är ingen gång två är lika med noll, Kom och lär dej samvetes ekvation . . .Vi lyssna på BJÖRN ROSENSTRÖM på vägen hem ..:-D


Kommentarer
Postat av: hmm

jag vet at ni gjorde nått mer :P

2009-10-12 @ 21:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0