Nu fåre va bra snart ..

Jag fattar inte, vad ska jag ta mej till? ha kvar eller lämna tillbaka ?!?!?!

Jag vet inte .. vi får la se. ..


i Måndags sov bästaste micha hos mej för jag va gräsänka .. haha ..
Vi mysade massa med Hollywood fruar, Lite Roast på Berns och SKRÄCKIS

Men till saken hör att jag vill aldrig mer sova med MICHA... Jag brukar inte va rädd av mej.. Men med henne äre faan helt ofattbart .. haha ..
*Ja men Titta ut genom fönstret får du se vad som sitter i trädet .!!!
Din lilla jävel.. haha .. såg saker i taket oxå .. hum..

Så jädra illa ... haha ... fyyy farao...

Naeevars jag älskar den lilla flickan... haha ...*Hon är den enda för mej.. å det vet hon.. haha.. Hon har ett sms som bevisar att det är så  :-D
Så jävla kul.....


a ja snart äre helg.. å då ska här drickas alkohol... haha .. å så himla sugen på en liten fylla så det fåre bli :-D

Jag å mikaela är nog gräsänkor ... haha .. så *När katten är borta dansar råttorna på bordet



HEPÅRE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0