Heeeel mysigt

Har inte riktigt haft tid att blogga :-s 
Men nu tänkte jag uppdatera liitegranna ...

Fredags- Ladies night med Karin och Micha .. Fyyy faaan så jävla underbart kul det va :-D Grabbarna va mega läckra ... å det bästa va Slutet .. haha .. låter nästan som att jag ville att det skulle ta slut men menar inte så utan slutet va nästan lite små sorgligt .. hihih ...å Sen när Martin snyggve Stenmark å Andreas läckerbit Johnsson spelar akustisk gitarr å sjunger ... omg jag tror faan att jag smälter :D graaaaaaw
Sen efter det drog vi hem till Karin å sov lite :-D

Lördags- Jobbade dygn hos K... Micha stanna kvar ett tag så skjutsa jag hem henne, sen tillbaka till K å mysa hela kvällen lång.. asså det är så himla mysigt.. SKÖNT å bo hos Karin  :-D Ska jobba dygn på Onsdag till Torsdag oxå :-D

Söndag- Mikaela kom runt nio så låg vi i sängen å myste några timmar :-D jag stanna kvar å käka hos K med Micha å Annika.. mkt trevligt .. Sen åkte jag hem runt fyra ..Det blev mys Söndag med film å lite snacks ...

Idag - jobbade dubbel med Mikaela, vi va å handla å fixade ... Mkt trevlig dag. Sen tog vi hem mat från ..hum.. PANDORO?! kommer inte ihåg va det heter ... Jag tog en mega god SALLAD .. har ju börjat på viktväktarna idag igen.. jag har haft alldeles för lång semester.. haha .. MEN jag har bara gått upp 3KG :-D .. det va heeelt okej tycker jag .. jag har ju lixom inte brytt mej nånting om vad jag käkat .. haha ..
Men till NYÅR ska jag va 10KG lättare iaf ...

Nu kollar vi på HOLLYWOODFRUARNA... guuud va jag älskar Maria TOPPEN Montazami :-D


hihih .. Imorn har jag inget jobb att åka till.. Så då tänkte jag städa lite .. det BEHÖVS ... usch så det ser ut ....



♥ ♥

 

 


Älskade ♥









Kommentarer
Postat av: Mikaela

<3<3<3<3<3

2009-10-05 @ 23:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0