....

Igår vare mys med Micha Michelin . . . :-D det va mkt trevligt .. Blev ganska sent bara .. haha .. Men vad gör väl det om hundra år ....

Den här helgen är jag alltså helt ensam :-s ... Fast i natt ska jag ju sova nånstans i kisa för jag å Mikaela ska DRICKA ALKOHOL ... mummsfilli.  .. haha ... Hoppas vi hittar nån fest eller nåt nånstans.. kanske inte så kul å sitta bara vi två hela kvällen .. Haha .. Fast vem vet vad som sker lixom .. .  Hoppas på en trevlig kväll iaf .. Men det brukare ju bli :-D

Danni kommer hem imorn :-D vet inte om han skulle till kisa idag .. hum hum, Får se ...


a ja .. heppåre .... Orkar inte skriva mer för jag FRYYYSER om fingrarna .. hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0