Poetiskt ..

Jag älskar Dig .För du är Min WienerSchnitzel .
O precis som Blommorna hör ihop med Sommaren
Hör Jag ihop Med Dig


Vi har kul
Eller har vi det?
Vi skrattar å ler i alla fall
Men vad Betyder det?


Kommer jag förstöra allt igen?? Jaag vill inte tvivla, men dom gör det för svårt för mej...Synd att man inte kunde stänga av allt och bara koncentrera sej på det man borde koncentrera sej på....


Jag gör allt för svårt för Dom.
Snart Har dom tröttnat på Dej.
Snart vill dom inte se Dej mer.. Gråt inte när nån tittar på då Blir Du underlägsen . Gör det i Smyg. När ingen ser.. Andas hårdare när Du är själv så ingen hör Dej.. Låtsas som att Du inte finns.. Det blir mycket lättare för Dina Nära då. Låt Dej inte bli en börda över deras axlar.. Låt dom leva sitt eget liv.. Dom behöver inte en sån som Du.

Jag är för komplicerad för Er.. Det krävs nåt mycket bättre..


Tiden för Oss är borta
Lågan är utblåst
Det kommer bli bra för oss båda
Vi kommer bli lyckliga
Vi älskar varandra även om vi inte är med varann.
Vi vet det, Båda två.
Tack för den tiden som Var Vår...
Tack för att du var Min....


Kan jag bli lycklig med dej??..Kan vi ha det bra??
Lovar du att tycka om mej för alltid..
....Du har förtrollat mig..Jaag är Din nu..om du vill förstås...


Varför saknar jaag när jag har det bra?
En helt underbar pojkvän som sätter Mig först..Hur länge ska det va bra den här gången..?..


Att Önska är bara en tanke..
Att Ha är det viktiga
Att inte veta vad som är rätt eller fel är Bra
Att vara säker är det som är Intressant
Att älska är Helt Underbart...


Jag har aldrig blivit behandlat så som jag är nu...
Jag känner mej som en riktig människa tillsammans med Dig...
DU får mej att älska på ett sätt som jag aldrig Älskat på förut...


Hon är vacker..
även när hon inte har nåt hår på huvudet..
Hon är fin.. även om hon krymper..


Varför kan det inte vara slut med allt det här...
Hon är inte värd de...
Det är långt kvar innan det är meningen att hon ska lämna hos...


Jag va poetisk när jag va ung . . . ..  .



Jag vill ha tillbaka det som var!!
Jag vill slippa alla plikter, alla krav.
Jag vill ha det jag inte kan få. .  eller kan jag inte de?!
I'm making my own choice..please somebody give me I sign.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0