tvivale

usch så tråki jag känner mej ...
Idag har jag dammsugat lite för det såg för taskit ut på golvet ....
Men det va faktiskt lite jobbigt ...hihi
så jag kan nog ALDRIG mer dammsuga :-D
perfa ...

Sen när danni kommer hem ska vi dra te stan å kolla om det går att ta bort stygnen på lillkillen ....
igår va han utan struten ett litet tag å han va underbart glad .. haha .. han skall massa när daniel tog av den å blev tokig :-D hihi . ..
hoppas vi kan ta bort dom...

a ja .. har inte så mkt mer å skriva om... ville bara prova på hur det kändes å visa att jag inte glömt bort hur man bloggar .. gaaah

I wanna be healed ... jaag tycker det är så jädra tråkit å gå runt med gördeln å att såret kliar ...
å i natt kunde jag inte sova mkt .. faaan ... jag tycker inte om att sova på ryggen ... usch .. å så den här jädra slemhostan !! tvivale på den ...kaan ju inte hosta ordentligt heller ... ibland när jag hostar så känns det ont i såret .. å det är inge kul.. jaag vill samtidigt som jag inte vill ta bort lappen over såret .. men tror inte att jag törs lixom.. tänk om det sitter fast på nåt ställe å river upp å jävlas .. hujjedamej ...



heppåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0