ORKAR INTE MED ALL JÄVLA SKIT

nae men heller hur ...
Usch vilka jävla människor det finns .... Jag skulle kunna skriva hans namn, men kanske inte ska hänga ut folk så pass .... Dom flesta inblandade vet ju vem det är å alla dom andra borde nästan få reda på det ..
...  killen har förstört ett, två eller tre liv?!?! . .  Finns det ännu fler ?!


Han är nog den mest manipulativa människa som finns ... Jag förstår inte hur han lyckas, eller joo... det är ju bara säga att man är sjuk, ful, "tycka synd" ...Det funkar tydligen .!!

Men skiiit vart kommer allt ifrån?!!


jaag blir så inihelvets jävla BESVIKEN . eller besviken kanske inte är rätt jag vet inte hur jag känner mej...
Känns som om du skratta mej i ansiktet . Som du stack en kniv i ryggen på mej ... Drastiskt??! aa det äre faktiskt ...


Jag undrar vad han har sagt till dej ?!
Jag skulle vilja att du förstod att det är som det är, undrar om du vet om dom andra å är med på hans spel .?!
hum.. Skulle inte förvåna mej faktiskt ..

Om du inte orkar med all skit .. Varför läcka från första början ?! Du kunde nekat helt å hållet, ingen hade fått reda på nåt ... Det hade varit mellan dej å han ....
Ville du att det skulle komma ut ?
Jag vill att du ska förstå att du verkligen inte är ensam ...
Har han köpt armband till dej oxå ?
Sagt att han älskar dej
Att  han vill vara med dej hela tiden, men kan inte vara tillsammans för att han är sjuk?!?!



Happy ending to u all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0