Oh shit pommes frites

Opererade mej igår :-s ... allt gick bra va inte allt för nervig ... Men sen när jag fick nåt smärstillande som va starkare än morfin..å då menar jag mkt starkare ... Då vart hela jag helt lustig ... haha ... typ kändes som att hjärnan somna .. typ så ni vet när en arm eller benet somna .. det va som att det stack i hela huvet ... Först kom det iofs i armarna att dom domna å sen huvet ... Men fyy faan va otäckt det va ... Sen fick jag sömnmedlet å då sa dom "Snart somnar du" . .  ehm jaha tänkte jag ... kändes inte som att jag skulle göra det .. men det gjorde jag :-D

Sen vakna jag upp å hade ingen aning om vart jag va ... hihi .... va på uppvaket i nån timme sen när till den andra avdelningen som jag va på först .. å så ringde jag danni å sa att han kunde komma till mej .. .. . han hade varit mega orolig för att jag inte hade hört av mej.. men herregud jag sov ju lixom :-D hihi . .. . Sen efter ett tag kände jag att jag hade ont i bröstkorgen, det va för att jag hade haft en sån slang i halsen.. tvivale .... sen  såg jag att jag hade en fyrkant på låret .. haha .. typ som tejp eller så att man såg att nåt hade varit där .. va lite fränt att upptäcka saker på sej själv ... hihi .. så har jag kissat på en sån "mobiltoastol" som gamlingar har .. det va lite spännande ....
Så fick jag ju åka hem igår igen, spenderade ca åtta timmar i motala ...
Har fått med mej massa tabletter oxå som jag knapprar med jämna mellanrum. . .
tillexempel ska jag ta mej två panodil innan jag går å lägger mej å hoppas på att jag inte vaknar i natt igen... jaag vakna två gånger i natt .. å va tvungen att väcka stackars danni så han kunde hjälpa mej upp ur sängen så jag fick kissa lite .. haha ....

Idag åkte jag med daniel till kisa å va hos pappa tills mamma å lilla bror kom å hämta mej .. sen drog vi till morfar för att dom skulle flytta massa grejer till hans nya lya .. Kändes så jävla idiotiskt dumt å bara sitta på en stol å titta på.. usch .. Just nu sitter jag å kollar på Americas smartigaste modell å börjar visst bli lite hungrig .. Jag mår ganska bra nu .. eller mår bra , men jag har lixom inte så värst ont .. hoppas att det blir ännu bättre imorn då det blir det ju RELAXEN.. hum.. jag kommer ju kanske inte kunna roa mej så jätte mkt .. iåme att jag inte får bada eller basta... hum . . .  Men sen hoppas jag att jag inte får såna jädra krampanfall som jag fick igår.. hum.. igår fick jag kanske 5-6 anfall men idag bara ett .. så det känns så in i helskotta mega bra .. för det gör så jädra ont ... a ja .. nu ska jag ta mej en smörgås å ett glas oboy . ..  

HEPPÅRE

Kommentarer
Postat av: erica

stay strong with some reeeeeeal oboy :)

nää , men jag hoppas du blir bättre så jag får ha min pingla på gott humör imorgon, men får du kramp så är jag där och hjälper dig (vet dock inte hur jag kan hjälpa dig) men hjälpa dig ska jag .. om det är något du behöver så finns jag där , säg bara till !! för jag älskar dig <3

2009-11-13 @ 23:38:43
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: Lina (",)

naaaw .... hihi .. Det som händer när jag får kramp är att jag håller i nått å klämmer... hihi ... daniel har fått känna på det .. å idag fick mamma det oxå.. haha .. för jag har inte fattat att jag ska slappna av.. så du kan säga åt mej att slappna av om jag klämmer på dej.. hihi ... galligammi . .. love u 2 <3

2009-11-13 @ 23:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0