HUNDBAD

Idag har jag badat hundarna.. eller snarare duschat av dem.. Det gick jättebra . . å rex vifta tillåme på svansen hela tiden .. å det är ovanligt :D

Igår va det en lugn dag. .  jag gjorde inget särskilt . inte idag heller för den delen . . 
Förutom att jag har väntat på dom där JÄDRA jeansen som jag skicka efter för TRE veckor sen . .  nu börjar jag bli trött på att vänta . . 

Har kollat Badgirlsclub idag  oxå . .  I love. . . tihih.. . .
å ikväll börjar DESPERATE HOUSEWIFES  som jag har längtat . .
ÄNTLIGEN . . .


jaha .. iåme att det inte har hänt så¨himla mkt i mitt liv just nu så har jag inte så mkt att skriva . . .

Men men . .  Det är tatueringsdags snart . .  å jag ser framemot det så in i bomben . .  Det ska bli så nedrans skönt att äntligen få dit den lixom . .  å sen vill jag att det ska va över eller så .. för jag vill ha fler sen . .  Har redan börjat kolla efter fler . :D  .
Funderar på om jag skulle göra en blomma eller så .. med blad å grejer som går från ena sidan på foten uppemot ankeln . . men jag vet inte . .  funderar mkt :P

Jag börjar LÄÄNGTA efter semesterracet v 28 oxå... TJOHOHOH :d
I cant wait . .
Ska bli så jättekul att va där från söndag till söndag iår så att man verkligen är med eller så . .  Förra året så jobba jag massa dagar så då fick vi åka hem .  men iår ska jag ta ledigt v 28 .... uuu ..
Så jädra kul .  Folkrace "sol" bad fest och DANS :D
guuud va jag längtar . .  haha .. jag är som en barnunge inför julen . . haha ..

Nahe nu ska jag gå å fixa lite . å vänta på att DANNI ska komma hem . .
Faan vet inte vad vi ska käka idag ..  JAG HATAR DET !!!!!!
a ja .. Herrå . . . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0