Hjääälp!!!

Som dom som känner min "familj", dvs jag, sambo och vovvarna. .  Vet är att gammel vovven REX har jagat i TIO år och nu blivit utsliten to say the least . .  Men iaf . .
Nu när jag satt vid datorn för ca tio minuter sen så kommer rex till mej och beter sej allmänt jätte lustigt... Han står å skakar.  svårt att förklara här men han står lixom å gungar framochtillbaka . .  Jag panikar och springer in å väcker daniel.. "Det är nåt fel på REX" skriker jag å Daniel sätter sej upp i sängen men fattar inget . .  Jag tänder lampan i sovrummet å säger igen .."Det är nåt fel på REX" .. Hundarna följde med mej in i sovrummet och nu står rex vid min sida av sängen och fortsätter med sitt gungande.. Jag går ut ur sovrummet och ställer mej bakom dörren för att jag får som sagt PANIK.. Iz får oxå panik å blir ju lite undrande för vad som händer med Brorsan lixom... Så iz börjar morra å resa ragg mot Rex. å nu skriker Daniel ta honom. .  Så jag tar tag i Iz och går ut med honom i hallen och sätter mej där med han ... å givetvis Gråter vi bada två.. på våra egna sätt.. jag med tårar och Iz med lite gnäll . . Daniel sätter sej vid dörren till sovrummet med Rex, som fortfarande krampar . .  Daniel försöker få Rex att lägga sej ner så han kan lugna sej så att det ska gå över . .  Rex ligger sej efter ett tag .  å när han får sina kramper så kan han inte behärska sej eller vad man ska säga. så när han ligger där, å daniel klappar honom.. så kissar han på sej. .  Jag frågade flera gånger om Rex va normal igen  . . å efter ett tag så kommer rex springande mot mej å Iz som att ingenting har hänt . .  fyyy vad jag hatar sånt där.. Det är ju inte första gången det händer att han får som ett anfall .  Men den här gången va det verkligen mega otäckt .  annars har hans bakdel lagt av eller så.. Men nu va han som ett .  . jaa ett miffo . . som inte kunde göra nåt . verkade som hela huvet va som i trans oxå . .  Men nu har han varit ute å kissat lite . så förhoppningsvis är han okej nu  . .

Lilla stackars REX
 



 
Men men nog om det . .  Idag har jag varit å hälsat på Daniel på hans arbete med semla och Cola :D mkt uppskattat . . Sen körde jag ut hans bil från gärdet .  För jag fick ju gå en bit i leran å snön .  Dyngblöt blev jag . Men ut tog jag som sagt dannis bil  . å sladda lite i leran .  I love it :D
haha .. .  Fränt .  Så jag har sagt till daniel att jag ska komma å hälsa på han varje dag om jag inte jobbar så jag kan sladda saatan :D
haha .. jag är en jäävel på det nu :P  tihih.. . . .
Det va la det hela för idag..
För nu börjar my loveli BigBrother :D


å just det imorn ska jag å MAMMA! till linköping. . å handla för mitt presentkort från Gina  . . å kanske använda presentkortet på Systemet . .  :D woooow ... första gången jag handlar där helt mega själv . .

Vackra Drömmar . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0