Hummel







Tänkte att jag också skulle skriva ner mina dagar, tankar och allt annat som hör till..


Så. vi börjar med denna dagen.. Jag har blivit duktig, går å läg
ger mej ungefär tio och vaknar klockan Nio :D Impressing :D

Idag har jag försökt städa lite .. men fy farao vad tråkit det va. ska väl ta golvena lite ... Alla jädra hundhår gör mej GALEN!!!


å sen har dom ringt från resursen om lite mer jobb.. Så det fortsätter att gå ihop sej.. jag är inte super fattig iaf .:D


 


Jag ska nog  ta dom dära jädra golven nu . så kan jag upptadera lite mer här sen ...

Kommentarer
Postat av: erica

yeeeah , har väntat på att du ska skaffa blogg , nu ska det följas :) <3

2009-02-24 @ 16:17:00
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Roligt o läsa va du tänker , o va du gör gumman!! kramar till dig.

2009-02-26 @ 20:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0