GOODDAY

Idag har jag arbetat ... Det va kul .. . .
Fast när jag kom vid sju imorse så upptäckte jag att dom redan va två.... uhm
"Neej har jag skrivit fel i almanackan !!" tänkte jag ... 
'Men så va det ICKE  . .Det va chef STEFAN som hade gjort helfel ... pjuuuh
Så vi va tre idag å det va skönt :D

å det va skönt att sluta redan vid två oxå....
Så ska jag jobba imorn oxå.. fast på Björkis .. ..  Kanske med svärmis (svärmor)??
Shit så skönt med massa jobb...

Ska ju till KARIN med  REX  lördag till söndag oxå... Det kommer bli mega avkopplande... :D
Det är skönt att man ser fram emot jobb så mkt ... Det är BÄST att "jobba" hos karin. .  Bara va där som sällskap i princip . . I LOVE IT .. .
Jag hoppas att det ska bli vår snart .. . .  Men det ser ju lite Positivt ut ute  . .  det är ju blött iaf. .. Hoppas att det håller i sej bara.. ..  ORKA snö,Kallt, Halt och JÄVLIGT .... usch å fyyy

å just det ROTMOS  hos Dannis farmor vid halv sju .... Mummsfilli ;-D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0