Vem är du själv då ?

Jag menar vem är du själv

Vem är du själv då
du är bara bärfis som kallar mig
för härmapa, djurplågare och jävla kärring och ja

Men kolla in dig själv
poppar pocorn utan lock
så inse du är helt jävla körd
har missat tåget så kom an
ifall du vågar
din hjärna är helt död
du pinkar säkert ner dig
när du får en massa spö

och en sko i din rumpa
du vet vad jag gör med din mamma
det finns inget jag kan sumpa

de som ligger på marken får man stå på
och de som viskar de ljuger
om de inte viskar jag är rå

min käft har ingen ändhållplats
så va nu på din vakt
och vill jag säga nå't mer
så blir det sagt

För den som sa't kan också va't
ihop med lite mat
vill jag ha ditt huvud på ett fat
så skära, skära havre
och baka, baka kaka
sen skjuts in i ugnen
och kom aldrig tillbaka


för den som sa't kan också va't
ihop med lite mat
vill jag ha ditt huvud på ett fat
så skära, skära havre
och baka, baka kaka
in i ugnen och kom aldrig tillbaka


Lille skit kom igen
din morsa är för givmild
din farsa flera olika män
och min farsa kan spöa säkert fyra, fem
och tror du vi kör schysta regler
är det bäst du skyndar dig hem

försök vara cool när jag dissar dig
men om du vill
kolla in dig själv
så har du en spegel här å glo i

en, två, tre kronor jag vann det är sant
du är en kukskallig gnu
med en rövfyrkant

och det var du som börja
men jag fick sista ordet
ja, jag lajar med dig
som med en fotboll på en sommar dag

du ville ha en duell
nu har du kastat in handduken
nu snackar du inget mer
men gör du det
så ska jag motherfucking tjalla
så du vet det
BIATCH


Helgen har varit heeelt underbar , julbord i västervik i fredags med mina BÄSTASTE .
Sen pumpen i lördags.. så himla trevligt .
Blev ju bjuden på TVÅ orgasms av några jag inte vet va det va för människor :D
tack tack .. hihi
Kollar på Desperate... ååååå vad jag älskart å sen äre bästaste Hell's kitchen
heppåre !!

Kommentarer
Postat av: em

TVÅ? ja blev bara bjuden på EN av en främmande man :P skön text förövrigt, hehe, var har du hittat den?

2009-12-10 @ 16:16:00
URL: http://emphaa.blogg.se/
Postat av: Lina

haha. . Det va nog inte meningen att jag skulle få den ena eller så, men han va ju trevlig å beställde åt mej å då fråga jag om han betalade oxå . . Hihi . .å de gjorde han tydligen. . Jippi . . Det är torkel i knipa ju - vem är du själv :-)

2009-12-10 @ 19:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0