JAG HAR ETT BLOCK

För det första måste jag bara säga att GLENN har gjort ett DÖRRHÅL.... hahah ...

skiiiit skojjj...

iaf så är jag hos Micha i lägenheten nu .. vi har besök av Jocke å hans kompis.. hum.. vet inte redit va han heter ... trevligt trevligt iaf. ....

a ja.. Idag har jag jobbat på hemtjänsten fått lite fler jobb.. eller fått fick ju faan fixa själv ... hum!!!
tycker att systemet resursarna har är vääldigt lustigt ... hum . . . .det är la så det ska va antar jaag ...

imorn ska jag i varje fall jobba hos K några timmar .. trevlans hoppas hon är på bra humör iaf ... hihih ...


sen drar vi hem .... eller micha visste visst inte om hon skulle med hem . .  men det märks väll . . .

SEN ÄRE VÄSTERVIK... jädra tjat typ... skiiter i vikket ....
hiih ...


heppåreeee .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0