21/12

Tycker att allt känns så himla underbart bra ....

I lördags va det lilljul på  Timjangatan . .. himla mysigt ...
Tycker det är så härligt att börja lite smått med julafton lite innan det är på riktigt. .
å sen äre ju så mysigt med barnen som springer om kring å så har dom ju tomte på lilljulen oxå :-D
vi har ju inte haft nån tomte på.. jag vet inte hur länge ...
a ja .. Jag blev sugen på fest när klockan börja närma sej 10 :D
Så jag stannade hos erica över natten .. vi badade å myste å drack alkohol... haha .. erica som tydligen ska bli bartender blanda en drink åt mej !!!! massa absolut, 7,0 skogsbärs cider å 1/9 del dricka ... hahah .. shiit asså .. det blev krut i den så att säga :-D haha .. men inte så jäätte jätte äckligt .. Men det blev många preocent iaf :-D
..
På freda ska man festa skapligt igen .. hoppas det blir lika kul som vi brudar hade på pumpen.... hihih .. men det blire säkert inte :-D
Men jag ser fram emot det jätte massa .. Det va ju lixom två år sen sist så nu måste vi ta igen det vi missat  :-D

å så ääälskade julafton.. Längtar extra mkt till julafton det här året.. tror att det har å göra med att jag jobbar ända fram till onsdag. .. så två dagar till :-D
Det blir mkt cash i januari å det känns för jädra bra asså :-D

hihi ..

Nu ska jag gå å kolla till elden å så invänta Anna Ankas jul :-D
å sen äre ju MARIA MONTAZAMI on tv såg jag :-) massa skojj . . . .

Heppåre

Kommentarer
Postat av: erica

haha, bartender var det :) min specialare .. yeeah . den får bli en tradition . hehe , TACK FÖR ATT DU KOM <3

2009-12-23 @ 18:34:25
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0