Novalie

Våran fina fina dotter har äntligen kommit till oss .. 23/10 kl. 18.01 hon vägde 2720 och var 48 lång ..
Men detta va ju över 5veckor sedan.. Den lilla underbara ungen har ju växt så det knakar sen dess sist vi va på BVC (1månad gammal) så hade hon gått upp 1250 g och 6 cm :-) så allt går som det ska ..

Nu ligger hon brevid mej o sover .. Hon har sovit ganska länge så snart vaknar hon nog :-) o är hungrig..



Anledningen till att jag ville skriva ett inlägg här va att jag kom på en sak när jag satt o kolla runt på gamla klasskompisar på fb..
O dom är ute o reser o jobbar utomlands o festar o allt va dom gör..
O jag sitter med villa, barn, hund och kombi :-) jag menar inte att klaga.. Skulle verkligen inte byta mot nånting i världen.. Jag är världens lyckligaste nämligen :-) finns inget bättre än min lilla familj.. O Novalie har ju givetvis världens bästa pappa oxå, o jag den bästa mannen :-)

Men jag har inte gjort nånting av vad alla gör .. Jag satsade på familjen istället <3 och kommer få åka utomlands med dom :-)
Så det gör mej ingenting att jag inte får åka till sunny beach o supa skallen av mej o hålla på med sånt man gör utomlands :-0 när man är ung o dum


I'm happy with my life :-)


Kommentarer
Postat av: erica

en pik mot mig ?? ;)

2011-11-28 @ 15:25:01
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: Lina

Naee verkligen inte ..

Tänkte på dej när jag skrev sunny beach :)

Men dej pikar jag verkligen inte. . Du gör ju nåt med ditt liv (utbildningen) det är väl det ända jag ångrar att jag inte gjort INNAN lilla Novi kom .. hihi.. Så där är jag nästan lite avundsjuk på dej istället. . att du kommer "bli nåt"..

2011-11-28 @ 17:37:36
Postat av: erica

hihi

2011-11-29 @ 23:17:31
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej

2012-07-12 @ 15:39:35
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-24 @ 18:10:10
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0