Hang in there

oj oj ..
Ber om ursäkt för mitt beteende  ..
har inte skrivet nåt sen några dagar innan jul ..
haha ..
Saknat mej ???

a ja
Jul och nyår har varit dunder bra
Speciellt nyår som va mysig som attan

Va hos min mamma, för att vi hade hundarna
å så kom jullan o micke så lagade vi god mat

Smördegsinbakad fläskfile (En med vitlöksost, och en med baconost)
med hasselbackspotatis och rödvinssås som jullan gjorde :-)
muuuums
efter maten så kom Maria, Donny och Agnes
så vi spelade lite spel
och sen blev det efterrätt 
en Stooooor bålskål med marängswiss :-D
å det bästa med nyårsafton va att jag INTE va bakfull dagen efter
Så har va dom helgerna :-))


I mellandagarna va jag å Danni uppe på mellandagsrean
å då hittade vi oss en soffa som SKA komma hem nästa vecka ...

å guuuud så jag längtar
Vi fick oxå ett presentkort på Ikea
så då köpte vi oss ett soffbord :-)
tror det kommer bli dunder fint när vi får göra iordning tvrummet

Ska nämligen möblera om när soffan kommer :-D)

Ikväll ska jag va chaufför till pappa + faster och Farbror *2
med deras respektive så klart

 :-D

å sen blire en lugn helg , ska förmodligen till salvarp eller inte dit just men till deras sommarstuga å bada balja !?
Men jag hittar inte min bikini så jag får la stanna hemma Jag är inte bitter


Idag har jag änslänge knappt gjort nånting , dammsugat lite och fixat med disken
Ska snart sätta på tvättmaskinen och förhoppningsvis fixa all ren tvätt som ligger på övervånginge ... pust


å så invänta mitt hjärtas dynamo så klart :-))


sooolongfuckers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0