Hela världen är så underbar

Allt är fint, det börjar bli vår, jag har firat min födelsedag Lördag o söndag å fått såååå fina presenter så jag känner mej jädra bortskämd asså :-) hahah

i lördagskväll va vi hos maria o donny o spela lite spel o käkade mat o hade det bra :-)

igår va vi hos david o lotten en sväng o fika lite.. Sen hem o hade MYS MYS MYS MYS MYS på hög nivå asså :-))

så idag jobbar danni eftermiddag :-( så nu sitter jag ensam med hundarna iofs, men dom bara sover ju :-)

hihi ..

å imorn fyller jag år på riktigt ..blir inte så värsta mkt firande eller så iåme att jag redan har firats :-D

a ja på lördag blire Kalas ivarje fall :-)
å sen iväg till pumpen.. Ska bli riktigt kul .. ihihi

Hej då


Kommentarer
Postat av: mischa <3

UPPDATERA TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-08 @ 19:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0