Tycker att det är ...

... spännande att man kan skriva en sak i sin blogg som folk tar åt sej av ...

Ärligt talat så skiter jag i vad som är eller vad som blir ...

Från och med nu så väntar jag på att det ska komma nåt mer intressant ..

Folk pratar så mkt , tar tillbaka, ändrar sej å sen är allt bra ..

Man tar upp en sak, börjar tjafsa om nåt som egentligen inte ska pratas om ...

Undrar vad som händer nu ? ..

Om jag skriver, eller säger nåt , så får folk en uppfattning om mej ,
dom tar vissa ord, meningar , jag får ur mej och gör det till nåt eget .

Det är ett krig som har börjat ...
Men varför ? .
Jo för att folk ser bara det dom vill se.
Dom har förutfattade meningar.

Dom vill inte riktigt se det som är på riktigt, sånt som är Ärligt .

Det som egentligen finns ...

Det du ser nu, det finns inte .. ingenting är på riktigt.

Jag är starkare än dej ...
Jag viker mej inte ...
Du kan inte bestämma över mej ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen är starkare än mej.

2010-09-14 @ 15:43:04
Postat av: Lina

å vem är du ?

2010-09-14 @ 15:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0