Fredag

Inte för att det spelar så stor roll vilken dag det är när man inte jobbar :-/
Idag har jag iaf skrivet in mej på AF :-)
Känner mej så nedrans duktig... haha .. Bara det att jag skulle kanske ha gjort det för typ hundra år sedan,
men nu är det iaf gjort .. :-)
Sen va jag med mamma till staden ... det va kuligt att ha lite mamma dotter tid :-)

å nu till kvällningen så har vi bunkrat upp med massa gottis ....
Micha och steph är ju här å umgås med mej, just nu tittar vi på tingeling .. Och om en kvart blire IDOL :-D
danni och timpan är ute på jakt ... hihi .. Hoppas dom får sej en gris jäkel ...
Daniel sa att han ville se timpa skita på sej ... haha .. å med det menas inte att han verkligen ville att han skulle skita i brallan .. Utan att han skulle bli lite exhalterad :-D
Håller tummarna i varje fall ...

Jag tycker oxå det är märkligt hur man kan hålla på att pika massa folk till höger och vänster ... haha ..
IDIOT !!
om nån skulle ge dej en pik så blir det ett jävla liv ...
a ja ...

Heppåre **


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0