17/9

Inatt kunde jag knappt sova ett dugg !!!
kollade på klockan sista gången vid 03.36!! .. fiii
Hörde tidningsutdelaren komma där nån gång oxå ... haha ..
usch så hemskt tråkit ...

a ja
 
Min bästaste Mikaela och Timothy va här igår ...
Bakade en kladdkaka som vi mumsade på, så kolla vi på idol... fast först kolla vi på några bloopers kan man säga ... haha ... ups ..

Det blev fullrulle i helgen :-D
å det gillas massa kan jag säga ..
Ikväll ska vi till Sofi och käka tacos tydligen :-D
å imorn ska vi till Solberget å få lite mat ... haha .
å sen ska vi la slagga där , å inta alkooooohooool :-)))
mmmmhm... mummsfilli .. haha

Idag va vi på soptippen med ja .. Fyy så härligt att bli av med lite skiit !
å på vägen hem fick jag ett mkt efterlängtat sms .. Det va ju förstås mitt paket från ellos ... haha

det jag hade beställt mej va;
Tak lampa
förvaringskorgar
en förvaringsgrej som man hänger upp på väggen
påslakan,örngott och ett sånt mega stort lakan
å ja just det.. öljetter oxå .. Så nu är mina jädra gardiner iordninggjorda så att det ser lite vettigt ut iaf ...

haha ..

a ja .. Nu ska jag gå å slå ihjäl min hund som står å skäller i hundgården,
Sen ska jag fixa iordning mej inför middagsbjudningen ..

Heppåre**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0