NOVEMBER

Jag vill jag jag vill jag vill !!!


fiii faan vad jobbigt det är .. tänk om jag kunde få ett jobb IMORN .!!!


Idag va jag i vimmerby en jätte snabbis å köpte en present till David som fyllde 32 ..
så nu ikväll va vi där en sväng ..

Karlarna satt å prata skit i köket, å jag lekte med dom bästa barnen på hela jorden..

å vad jag gillar dom :-)

Jag va snäll å skötte tandborstning, avkläddning och godnatt läsning åt david ikväll ..
å absolut INTE bara för att det va hans födelsedag, utan för att JAG ÄLSKAR SÅNA GREJER  <3
så himla mysigt att mysa så där innan dom ska sova

Vill så gärna ha en egen snart .. Men det får vänta .....


får nöja mej med lånebarn så länge :-))

Imorn ska jag å micha till maria och agnes :-)

Myspys ..

a ja nu ska jag hägna mej åt DH ...

heepåre***


Kommentarer
Postat av: Anonym

NYTT INLÄGG SNART?!

2010-11-16 @ 15:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0