Julen är här...

åå lyser frid på jorden, glädjen är stor ... i ett barns klara ögon bor den ...



Är det inte härligt så säg ???

Igår kom Mikaela hit, sov i sin bädd :-)
och idag va vi uppe INNAN tuppen, skulle till mamma pia o sova ...
MEN somna inte förrns efter typ 1,5 timmar ...
Hahah ... så dant ..
a ja , hade planerat in en fin liten shopping tur till LKPG ...

Jag skulle ha köpt ett par skor, men precis när vi skulle få skjuts till GrönaFaran, så FICK jag ett par fina vinter stövlar ... Härligt ...
Gratis är Gottis :-D

a ja, efter matkörande och snakk med pappsen så kom vi iväg till lkpg runt 12.15 ...
hahah  skulle egenligen varit i stan runt 11 hade vi tänkt ...

haha

a ja , åkte iaf till EMELIE <3 å fick kaffe å muffins ... mega trevligt
Va ju så läääängesen jag träffade henne ... hihi


Sen åkte vi i varjefall till Ikea o köpte lite julpynt, men adventsstakarna va så dyra tyckte vi, så vi drog till Rusta o köpte lite stakar osv :-)

Sen mcd o sen HEEEEEM ...

Det blev tillslut en RIKTIGT trevlig kväll med MIKAELA  :-D
haha ...

BARA SYND ATT DOM RÖDA HANDDUKARNA VA SÅ JÄÄÄVLA DYRA
ska jag köpa handdukar så ska det va för 5kr styck :-)))




Heppåre ***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0