25 maj

I lördags va lilla mamsen är å blev bjuden på grillad fläskfilé å klyftpotatis :-) härligt som tusan va det ...
Vi satt ute till halv tio . .  Men sen blev det förjävlit med alla mygg så då avbröt vi .. Vi spelade kort .. och jag är hemskt förvånad över mej själv som vann så mycket :-) hääärligt som tusan ... hahah .. skiiit härligt ...

Sen körde vi hem mamma . Daniel satt där bak å draack fegis öl .. vi åkte gamlavägen från horn å kollade på djur .. Måste säga att det blev en jätte mysig lördag....

I söndags gjorde vi inte allt för mycket.. Joo just det.. vi va hos Tage och Anita som har sålt sitt hus nu.. Jag fick lite oregano som jag har planterat i mitt lilla land .. haha .. Det ser lite larvigt ut med bara lite oregano . . Men tänkte att på fredag ska jag se om jag kan hitta några mer blommar eller kanske örter som jag kan sätta i mitt land så det ser lite bättre ut .. hihih

Igår va jag i kisa hela dan, skulle till Fittdoktorn, men kärringen hade bokat in mej fel.. å det va la bra för då blev det ju ingen undersökning. . haha .. fick mina p-piller iaf ..
efter det kom micha å hämta mej så följde jag med henne till tandläkarn.. Sen drog vi upp till emelie å drack lite kaffe.. å så fick vi mat oxå :) mummsfilli .. Korvstroganof och Ris ... rackarns så gott det va då :-)
TACK EMELIE . .

Idag gör jag inte alls mkt .. Ska ta tag i att vika tvätt snart, å diska upp den lilla disken (som faktiskt är liten)

Sen ikväll ska jag jobba lite .. fiint fiint

just det .. På lördag ska vi till Tullgarn å sen på kvällen så kommer Micha, Timothy, Emelie och johan hit. .. ska grilla lite, å mys pysa :-D faaaaan så jävla roligt ..



Heppåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0