Fredag =

.....HELG...

Men vad spelar det för roll när det inte händer nåt kul...

Eller alla andra verkar ha kul utom JAG/VI

Jag vill göra nåt roligt.. Nåt spännande ...Nåt intressant ....
Jag vill gå på HEMMAFEST.. sitta hos nån .. Dricka alkohol å ha KUL ....

Men min fredag spenderas tydligen med att plocka in ved hos svärföräldrarna ....

så jävla tråååååååkit !!! ...

Visst man måste va snäll å hjälpa till iåme att dom är så himla snäll hela tiden å bjuder på mat.. å lånar ut flera tusen till mig..


MEN JAG VILL GÖRA NÅT ROLIGT !!!!!!!!!

imorn åker vi till stockholm, men på kvällen när vi kommer hem då ?!

Bara åka hem å sitta å glo på varann som vanligt !!!


Nu ska jag iaf gå å duscha, för det är nåt jag måste göra .. ELLER OXÅ STRUNTAR JAG I DET !!!!!!!!!







Kommentarer
Postat av: Mikaela

lägg av att tjura för fan....

vi har inte heller nått att göra ju...



Imorrn kan vi leka om du vill !!?? :D



PUSS

2010-03-19 @ 18:52:12
URL: http://blackvelvet.blogg.se/
Postat av: Lina

Men ni kan ju gå en repa på Stan å se folk å grejer ... ahah .... Men min fredag blev ganska bra ändå ... haha ... AAA DET TYCKER JAG ATT VI NOG KAN BEROENDE PÅ NÄR VI KOMMER HEM JU :-D



Pussi puss

2010-03-19 @ 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0