Allt eller inget ..

Just nu känns allt så himla bra .. Det kunde givetvis varit bättre men är nöjd ändå :-D

Helgen Spenderades med Micha . Hon skrev lite om vad vi hade för oss så läs hennes blogg www.blackvelvet.blogg.se ...

Igår va vi å hämtade hem lite tapetkartor .. å Jag har nu bestämt vilka det blir till sovrummet :-D

Tror det kommer bli himla fint faktiskt ...
Så vi ska hämta renoveringsgips till väggarna antingen idag eller imorn :-D
Blir så lycklig av att tänka på att vi är igång med lite grejer ...
När sovrummet är färdigt så ska vi börja med tvrummet ...


Så ska jag jobba lite i veckan oxå. . Eller torsdag fredag ..
Blir lite lustigt på torsdag för då ska jag börja på Tallgården å sen fortsätta på hemtjänsten .. Ska med NÅN till US. . .. å det ser jag inte inte inte framemot kan jag säga .. tycker absolut inte om ledsagning ... :-/

i helgen ska vi va hemma å fixa å pula med allt som har med EGET HUS ATT GÖRA .. får ju lön på torsdag OCH fredag så antar att det kan bli en liten tripp till Vimmerby för att köpa lite grejor ...


Så äre dags att börja försöka spara lite pengar till Tattoomässan som jag å Mikaela ska på..  :-D


Nu kom visst danni hem .. Fast utan släpkärra .. hum.. undra hur han har planerat .. haha ..

a ja ...

Heppåre ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0