PENGAR!!!

Kom precis hem ifrån mikaela, hon va snäll å skjutsade hem mej :-) TACK
Kimberley följde med oxå.. kul för den lilla tjejen att se som lite :-D

Nu sitter jag bara med ett stort leende på läpparna ... Har äntligen fått skatteåterbäringen..
Fii faaan så glad jag är, har precis betalat av min första skuld till daniel, så ska vi ner till Amy och anders så jag kan betala av den skulden jag har där oxå .. Sen är jag HELT skuld fri.. förutom alla dom tusen jag fått "låna" av pappsi.. fast han vet ju att jag egentligen har fått dom pengarna men det låter ju lite finare när man frågar om man får låna ... hahah ..

Så nu är det bara att börja ladda inför festen på lördag .. Hoppas verkligen verkligen att det blir fiiint väder .. Det behöver inte va så jävla varmt å helt solklart .. Bara att det INTE regnar så är jag super nöjd
Skulle mormor och Karin kunna snakka med vädergudarna så det blir så ?? :-) hihi i

Nu sitter jag iaf hemma å väntar på daniel, så ska vi äta lite när han kommer hem å sen dra ner till kisa å fixa skulderna som sagt ...
hihi ...

Livet leker just NU


Kommentarer
Postat av: Mikaela

UPPDATERA DÅ !! :)

2010-06-18 @ 09:37:21
URL: http://blackvelvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0