egentligen inte ....

Egentligen har jag ingen lust att skriva nåt, vet inte redit vad jag ska skriva .. En del saker, människor irriterar mej nåt fruktansvärt. å det värsta är att börjar jag tänka på det så kanske jag skriver om det å då blir ALLT fel ...'!!

Så va ska jag skriva nu då  ?! ... jag vet inte..
Vill inte skriva om det som har varit sen jag skrev sist för det är bara tråkit !!

Men jag är smått irriterad på massa grejer idag .. DON'T MESS WITH ME ... typ så känns det ... idag iaf ...

å en del människor förstår lixom inte when to back off ...
Ibland blir allt så himla jobbigt, påfrestande .. SLUTA ...

men alla kan ju inte förstå ....


Jag vill att daniel ska komma hem NU .. så vi kan göra nåt, å äta nåt .. ..
Ikväll vad ska vi göra då ? .. antagligen bara va .. Kan bli mysigt ..

Jag har verkligen kommit på nu hur lycklig jag är, hur bra jag har det, å vad fint allt är...
Hela världen är så underbar ?! ... jaa vissa delar av den iaf ... Jag svävar på rosa moln,...
Min kärlek till HONOM blir bara större och större för varje dag ... 





Hej då.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0