ojj ojj

hihi .. har visst legat på latsidan vad gäller bloggandet .. Men nu gör vi ett lite försök till att få ihop nåt utomordentligt trevligt inlägg :D

Joo det har ju varit nyårsfirande .. å deet va såå jädra skojj ...
vi va tio pers ...
fast först va vi bara åtta som satt som klistrade framför MTV :-D .. .  haha ...
Kan va så att det blev dyrt för en del som ville kolla hur man kyssdes å om man passade ihop å allt va det nu va :D
hahha ..

Men iaf ... Vi gjorde smördegsinbakadfläskfilé med kroketter å MEGA god champinjonsås .. mummsfilli så att säga (",) . .  å sallad så klart .. Sen blir det chokladpudding till efterrätt .. det kanske inte är det mest exklusiva på nyårsafton eller så ... men det är en ny tradition vi har infört :-D

hihi ...
Så en mycket lyckad nyårsafton blev det ...
å det mysigaste av allt va att nästan alla sov över så dagen efter va det bakfylle frukost :-D
haha.. ..

Sen har det inte hänt allt för mkt som är värt att meddela ...
Jobbade fyra timmar igår å det va himla trevligt faktiskt måste jag säga ..

Ska jobba hela helgen som kommer ... pust å stön.. Men har ju inte vettigare för mej så det är heeelt okej..

å imorn ska min älskade micha å jag dra till pumpen en svängelisväng .. Ska bli mega trevligt att umgås med henne måste jag säga .. Har ju inte träffats så mkt själva på sistone å det SUGER...
Jag saknar det så in i helskotta .. Som när man är i kisa lixom å ska åka hem..! det finns ju faan ingen å ta en cigg med längre .. fiiifaaan... Men vi har ju inte "glömt bort" varann helt å hållet i varje fall iåme att vi snackar i telen nästan minst två gången om dagen :-D
egentligen behövs det ju inte kanske.. Men det känns för jävla bra.. Bara ringa å fråga vad den andre gör i princip.. för ibland snackar vi inte om nåt speciellt .. nästan som att man när man lägger på "hum vad ville hon egentligen " . .  haha .. jag älskart ♥ . . .



a ja .. HEPPPÅRE

Kommentarer
Postat av: mikaela

saknar dig massor, det suger att bo långt ifrån dig...

fick en tår i ögat :D

2010-01-04 @ 22:49:44
URL: http://blackvelvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0