oh Heeelga nattis


Tänkte skriva av mej lite ...
Va ju ett tag sen jag avreagera mej :-D
hihi

Veckan som var ;
Måndag - Tisdag jobbade jag lite hos K .
Det va mkt trevligt, emelie ♥ jobbade dubbeln så spenderade lite tid med henne innan hon for till Thai
mys pys .

Sen igår så jobbade jag hos K oxå en liten stund, hade med mej lilla rex å det tyckte hon va väldans roligt :-D

hihi ..
Så idag har jag jobbat på Kindagård, va skiiit längesen jag va där så det va kul att "va tillbaka" . .  haha .. Ska jobba imorn oxå 7-11 :-D
inte så himla på frestande kanske .

Nu sitter vi å glor på Robinson, å det är la kul ... Har inte följt det nånting men har kollat lite den här veckan så lite insatt har man la blivit. Jag vet ju vem jag "hejar" på . . . haha ..

Joo jag sitter å funderar på en grej, har hört att snön har gjort att flera tak på olika ställen runt om har rasat sönder. Det känns lite så dära halv otäckt kan jag ju säga för taket på utbyggnaden av vårat hus får snön som är på rätta taket eller så .. Hum.. så en vacker dag när jag sitter på toan kanske jag får ett tak i huvet .. haha .. Det vore ju ganska otäckt så att säga, men danni ska röja bort snön imorn ... sicken tur :-D




å Den här veckan som kommer har jag inget jobb inbokat än ivarje fall så jag ska försöka få lite tid till Erica
för;
Planering
Inköp
Klädlån :-D
hahah ....
Vi ska nämligen parta nästa lördag å jag ser fram emot det så in i bomben ..
Pumpen + Black Jack = JÄVLIGT SKOJJ
så ska vi ju å fira jullan och chrille innan  :-D

tss ..

Joo just det, höll nästan på att glömma
Mina tjejer har varit i Thai sen i igår kan man säga, å jag undrar lite hur dom har det å vad dom gör ...
asså fiiifaan dom har varit där i en dag bara typ, dom åkte ju i torsdags iofs men jaag fick sms 4.28 igår morse så jag "räknar" från det .. hihi ..
Så jäävla träligt träffar inte micha på huuuur länge som helst :-(
dagarna kommer gå sakta som faan känner jag .. uh....











Kommentarer
Postat av: Mikaela

LOVE YOU!!!

2010-02-02 @ 10:59:33
URL: http://blackvelvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0