Helt fucked up!!!!

Hela jävla världen är helt fucked up!!


Jag förstår inte vad som är fel egentligen !!
Hur jävla dum i huvet får man va?!!!
När nån kommer hem till nån å "hälsar på " säger man inte hej då ?!
Kanske bara är jag som tycker att man borde va lite trevlig ... tvivale!!

Situation 1: Jag kommer in genom dörren, då kommer två av dom som bor på stället vi besökde.. Tittar på mej, tittar sen bort igen å börjar prata med varandra ... JAG säger högt å tydligt HEJ!!!
å då får man ett hej tillbaka .. Men alla snällla!!! Det va ju faan bara pinsamt när ni inte hälsa från början.

När man för första gången tar hem en pojkvän för att träffa ens föräldrar, försöker man inte för allt i världen
att va trevlig och "vuxen då".???

Situation 2: Dottern och hennes mamma skriker å härjar på varann, pappan lägger sej i å skriker lika mkt.. Pojkvännen kollar ner i marken å ser GANSKA obekväm ut.... FÖR HELVETE!!!!



å TACK FÖR ATT DET VA TREVLIGT ATT TRÄFFA OSS ANDRA OXÅ PÅ JULDAGEN !!!!
shiit asså är så jädra trött på människan !!!!!





Tänk om allt kunde vara som innan .. Tänk om du hade lyssnat på mej från början ... ehm... Då kanske det inte hade gått så långt som det har gjort!
Då kunde vi ha pratat med varann fortfarande.. Men jag vill inte va "kompis" med nån som ljuger å håller på .. Säg som det är med en gång, om det nu är så att man är kär, Vill man inte att hela världen ska vet det då !?
Förresten så hade vi ju aldrig varit kompisar ja ... ups.. Glömde det ..
Tänker inte sakna nåt som aldrig fanns ..
även om vi hade kul många gånger ..

Jag lever i en glaskula o kommer inte ut!!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0