Helg :-D

I torsdags o fredas va Erica hos oss och hälsade på . .
Verkligen trevligt . Hon har börjat på VV å vi pratade lite om det i torsdags .
Jag trodde att jag skulle kunna hjälpa henne om hon hade några Frågetecken...
Men oj där fick jag på nöten .. haha ..
Dom har ju gjort om ALLT ALLT ALLT .. shiit asså ..
Men det jag undrar är, Varför ändra på nåt som fungerar bra ?!
a ja . Få se sen när jag börjar igen om jag fattar mer när jag har fått vissa saker förklarade .
Jag hejar på Erica, även om det verkar gå dåååliigt .. haha .. KEBAB?!?!?!!?!?!?!

a ja ..

Vi kollade på Let's dance igår . Så jädra kul. Alla klänningar va tydligen fula enligt Erica .. haha .. Sådant
hon fick världens hickattack oxå, Men den gick över efter ett tag ...
Kom inte i säng förrns sent igår för att jag är beroende av King.com.. haha ..

Idag har jag jobbat lite 7-11 . .  Det blev kämpigt för mej på morgonen pågrund av vissa missöden eller vad man ska säga .. hihi .. Men hoppas att det inte va nåt allvarligt i varje fall(!?) .
Så nu sitter jag hos lilla pappi med Ralles dator i knäet .. Jag verkligen ääälskar Laptops :-D skulle vilja ha fleera stycken .. haha ...

Sen senare kommer min vackra, underbara, snällaste, bästaste koompis MIKAELA ..
Hade jag varit kille hade jag nog varit käär i henne  . .  hahah ...

Vi ska nog ut till Maria- Helen och hennes beeebisar :-D mys mys  . . .

å just det .. imorn händer nåt underbart trevligt . Ska (kl 9!!?) åka till Greby, å sen ska vi ut på sjön å Fiska å angla(?!) på åsunden .. Så jädra mysigt .. Grilla korv å ha en heel dag på "sjön" med David o Lotten å deras små vilddjur Leo och Arn .. :-D guuud så trevligt ..



heepåre ..

Kommentarer
Postat av: Maria

Därför de säger att de nya systemet på viktväktarna ska fungera bättre än det förra. men det kan säkert stämma...nu har du ju veckobonus som du kan lägga på vad du vill...och egentligen är det inte så stor skillnad än mot förut. Å nu garanterar de 1kg i veckan om du sköter dig, förut var det bara 0,5kg.

2010-01-16 @ 16:35:54
Postat av: Lina

Ja ja ja .. Men det jag menar är att det verkar lite krångligt å sen när man har lärt sej en grej lixom, å ska börja om eller så å Lära sej nåt helt nytt!!!

2010-01-16 @ 17:26:09
Postat av: Maria

Visst, det tar ett tag...men så krångligt är det inte. Men än är du väl inte en gammal senil kärring HAHAHAHAHA

2010-01-17 @ 14:12:29
Postat av: Anonym

2010-01-17 @ 14:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0