Grubblar .. . .

Fredag- Lugnt å skönt hände inte allt för mkt . . .Hade en himla lugn dag hela dagen ...Daniel jobbade några timmar å sen när han kom hem drog vi in till horn å handla lite mat å mys till kvällen .. Käkade maräng..ehm ..röra :-D haha. ..
Lördag - Började jobba vid 7 så danni körde ner mej, sen slutade jag vid 11 å då gick jag upp till pappa en sväng sen kom daniel så åkte vi å hämta lite ved å så åkte vi hem en sväng .. Sen började jag jobba igen 16.30 -21.30 . Gick riktigt bra att jobba kvällen .. Blev färdig vid nio redan :-D mkt bravo . .
Idag - Jobbade 6.45 -14 . Jätte lugn dag på jobbet, alltså har oxå den gått himla smidigt ... haha ..
Det är bra när allt flyter på som det ska...
Sen åkte vi å handla. Idag blev det en gratäng med "fjärilspasta", paprika, rödlök, fetaost och creme fraiche ...
Blev sååå jädra gott så det är helt otroligt .. Mummsfilli .. .. .

Nu sitter vi å glor på tvn lite ...
å imorn ska jag SOVA SOVA SOVA... haha ... så jädra skönt att inte behöva gå upp vid 6.. Men ska ändå så inte sova till tolv har jag bestämt utan klockan ställs på tio . .....


Grubblar:
Jag skulle vilja ha det bra ... Asså då menar jag ekonomiskt för på alla andra sätt har jag det hur bra som helst ...
Känns bra om man kunde klara sig själv så att säga ...
Tänk om man kunde ha pengar kvar på kontot när nästa lön kommer ...
*Kommer jag någonsin få det så bra ?!

a ja .. Blev mus jakt i köket alldeles nyss...
så nu vet vi vart den "bor", BAKOM SPISEN usch å fiii....Va en jädra massa MUSBAJS där , men nu äre borta å danni håller på med nån grej så hållet där den kommer ifrån inte finns längre .. Men den jäveln hittar la nån annan ingång. Men då får vi hoppas att vi vet vart det blir. Är ju inte så jädra kul när den/dom gnagar sönder kablarna till elektronik grejerna typ Micron å spisen .. Det vill vi INTE...



Jag lever i en glaskula och kommer inte ut!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0