Snö

Allt är himla tråkit när det är så mkt snö över allt ..


Jag vill ha vår å varmt så jag kan fixa till mitt lilla trädgårdsland som jag tänkt skaffa mej..

Morötter, sallad, tomater  :-D

fiint skare va ..
haha ..

Jag borde egentligen inte sitta här för jag har ett uppdrag nämligen...

att ta ner Vävtapeter i sovrummet :-/


Vi va nere i vimmerby i går å skulle kolla tapeter men vi missa en ganska viktig detalj !!!
Albins stängde vid 6 å vi va på ÖB och jem o fix innan så vi missa det vi skulle göra .. hahah ..


Men det går fler tåg som man säger ..

I helgen umgicks jag med micha iaf ..
Så himla trevligt ..  :-D
i fredags va vi på roadtrip te helge å hos nån jerry :-D
Så jädra trevligt ..Sen lördan lekte vi hunduppfödare ... NEVER EVER AGAIN

fi farao va påfrestande det va .. Fast vi låste ju in dom i buren ett tag :-D
haha

å imorn ska jag jobbelijobba lite .. Ska bli trevligt faktiskt har ju inte varit på hemtjänsten på jätte jätte länge :-D

fast jag har jäääääätte ont i ryggen så jag hoppas att jag inte har för många städ å så... hihi ..


a ja nu måååste jag faktiskt gå upp till sovrummet en sväng så jag har gjort nåt vettigt idag ......




 MIKAELA: it's bitter sweet :-/  ... . Men det blir bra till slut ♥







Kommentarer
Postat av: Mikaela

<3

2010-02-24 @ 15:53:00
URL: http://blackvelvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0